رئیسی از پروژه ترانزیتی جاده‌ای و ریلی ارس به‌عنوان بخشی از کریدور شرق-غرب بازدید کرد وکیل مدافع تتلو از محکومیت او خبرداد ویدئو | تسلیت رئیس مجلس به بازماندگان سیل خراسان رضوی رسانه عبری: جنگ با حزب الله نقاط ضعف اسرائیل را هویدا کرد یک نظامی دیگر صهیونیست در غزه کشته شد عملیات‌های موفق امروز قسام | از شکار بالگرد «آپاچی» تا هلاکت ۲۰ نظامی صهیونیست (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات روز شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه | ۶۴ تن شهید و صد‌ها نفر زخمی شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گانتس شروط خود را برای ادامه حضور در کابینه جنگ اعلام کرد دستور رئیسی برای حمایت از فعالین فضای مجازی یمن یک کشتی یونانی را با موشک هدف قرار داد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بایدن انجام مناظره‌های بیشتر با ترامپ را رد کرد وحشت رسانه‌های عبری از سلاح جدید حزب الله ترامپ: کاخ سفید باید از من عذرخواهی کند تظاهرات صهیونیست‌های خشمگین علیه نتانیاهو در تل‌آویو (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو فرزندان ما را به حال خود رها کرده‌است ۵ نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در «رفح» کشته شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت اوکراین در آستانه تابستان دوم جنگ چگونه است؟ مصر شایعات رسانه‌های رژیم صهیونیستی را رد کرد ابوعبیده: نتانیاهو ترجیح می‌دهد بجای مبادله اسرا، سربازانش در جست‌وجوی اسرا کشته شوند حملات متنوع حزب‌الله علیه مواضع ارتش اسرائیل (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

معاون رئیس‌جمهور: مسیر‌های مواصلاتی خراسان رضوی جزو اولویت‌های دولت است

  • کد خبر: ۱۸۶۳۱۳
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
معاون رئیس‌جمهور: مسیر‌های مواصلاتی خراسان رضوی جزو اولویت‌های دولت است
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مسیر‌های مواصلاتی استان مانند سرخس، دوغارون و درگز جزو اولویت‌ها است و این مسیر‌ها در شان و تراز جمهوری اسلامی ایران نیست. مسیر‌های بین‌المللی باید ترازمند باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، داود منظور صبح امروز در آیین افتتاح باند دوم قطعه اول جاده مشهد-سرخس گفت: امروز توفیق حاصل شده که بخش از اقدامات انجام شده افتتاح شود و هدف از اجرای این طرح‌ها افزایش رضایت عمومی و‌کمک به اقتصاد ملی است. راه‌های مواصلاتی برای دولت اهمیت راهبردی دارد، خصوصا راه‌هایی که به ترانزیت کالا کمک می‌کند.

وی گفت: ما باید ظرفیت‌های داخل کشور را به گونه‌ای توسعه‌ دهیم‌ که جایگاه خود را در این کریدور‌های بین‌المللی تثبیت کنیم. ما در سازمان برنامه و بودجه تاکید داریم تقشه جامع مسیر‌های ترانزیتی کشور در منطقه تسریع شود و این مسیر‌ها تکمیل شود. این مسیر‌ها شامل جاده و ریل و مسیرهوایی است. هدف گذاری کرده‌ایم که ظرفیت فعلی مسیر‌های ترانزیتی در کشور سه برابر شود.

منظور خاطرنشان کرد: در استان خراسان رضوی اتصال مسیر ریلی چابهار به مشهد در دستور کار است که بخش‌هایی‌از آن در حال انجام است و بخشی از آن افتتاح شده و کمک میکنیم که این پروژه هرچه زودتر به پایان برسد. 

معاون رئیس‌جمهور گفت: مسیر‌های مواصلاتی استان مانند سرخس، دوغارون و درگز جزو اولویت‌ها است و این مسیر‌ها در شان و تراز جمهوری اسلامی ایران نیست. مسیر‌های بین‌المللی باید ترازمند باشد. 

منظور تصریح کرد: پروژه امروز نیز بسیار اهمیت دارد. بخش‌هایی از این پروژه انجام شده و این طرحی است که سال‌ها از شروع آن گذشته است. چنین طرح‌هایی‌باید با سرعت به پایان برسد. مردم چشم به راه مانده‌اند و این اتفاق زیبنده نیست. 

معاون رییس جمهور گفت: از این نوع طرح‌ها در کشور وجود دارد و امیدواریم این دولت بتواند انتظارات مردم را با همه ظرفیت تکمیل کند. نیرو‌های جهادی بهترین و مهمترین ظرفیت ما است. 

وی تصریح کرد: رویکرد ما در تامین مالی طرح‌ها این است بتوانیم از ترکیب منابع دولت و غیر دولتی استفاده کنیم. قانون جذب سرمایه‌های خصوصی در تکمیل بزرگراه‌ها بسیار اهمیت دارد. این قانون همچنین نیاز به بازنگری دارد و الان پاسخ‌گو نیست. باید ظرفیت بخش غیر دولتی را به میدان بیاوریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->